Ez itt egy szóveg próbának. és majd meglátjuk, hogy képet lehet-e ide beilleszteni, de sztem majd igen.

Cows and Chaos

Ez egy próbablog, ami elképzelhető, hogy a http://cowsandchaos.blogspot.com/ mindenfélével foglalkozó blogot majd szépen leváltja és akkor ez a leírás is megváltozik, vagy legalábbis bővül, de semmiképpen nem akarom elsietni, csak ha már amúgy is blog.hu-s blogokat olvasok (olvasunk) nem is értem, miért nem kreáltam eddig magamnak ilyet. Na ez itt két mondat. :-p

Linkblog

Archívum

Utolsó kommentek

  • morecows: Ez csak egy próbakomment, hogy lássam, milyen is. Elvben bal oldalon látszik is, hogy valaki írt. ... (2009.05.31. 20:54) Watchmen
  • Utolsó 20

Friss topikok

  • morecows: Ez csak egy próbakomment, hogy lássam, milyen is. Elvben bal oldalon látszik is, hogy valaki írt. ... (2009.05.31. 20:54) Watchmen

Watchmen

2009.05.31. 20:36 | morecows | 1 komment

Ez egy mestermű, és halálra idegesít, hogy még nem jött ki DVD-n. Ez a pofátlanság netovábbja, a gőg zenitje, az ignorálás csúcsa. Engem nem lehet csak úgy semmibevenni. :-p

Namármonst szeretném megtudni, hogy akkor mégis, hogyan teszik ezt?

Addig is, nézegetem a trailer-t. Újra és újra és újra és újra...

 

Címkék: vélemény film várakozás watchmen

A bejegyzés trackback címe:

https://cowsandchaos.blog.hu/api/trackback/id/tr791155610

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

morecows 2009.05.31. 20:54:03

Ez csak egy próbakomment, hogy lássam, milyen is. Elvben bal oldalon látszik is, hogy valaki írt. :-D
Na jó, én voltam.
süti beállítások módosítása